CONTACT ✉ Jointy&Croissanty

Obserwuje

poniedziałek, 3 kwietnia 2017

camel bomber jacket and chicken shirt









PL: Wszystko z dzisiejszego zestawu już znacie. Nie ma tu absolutnie nic nowego, za to są rzeczy, które uwielbiam nosić i czuję się w nich wyjątkowo dobrze, ale nie pokazywałam Wam ich jeszcze w takiej konfiguracji.  

Kurtka: Bershka
Koszula: Oasap
Spódnica: no name
Buty: Lolliecouture

ENG: Probably you know all items from today's outfit. There is absolutely nothing new in this set, but all of these clothes and accessories belong to my favorites and I really adore to wear them. Recently I realized that I haven't shown them here in such combination.

Jacket: Bershka
Shirt: Oasap
Skirt: no name
Boots: Looliecouture

62 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się koszula - totalnie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest taki "mój" zestaw - dołożyłabym do tego jeszcze kapelusz i mogłabym iść w miasto :D

    Znaczy się - mnie się bardzo podoba!

    Kolorystyka robi tu wiele dobrego też - choć sama kurtka sama z siebie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że jest dobrze, skoro tak piszesz:) a już się bałam, że przesadziłam i że jest po prostu za odważnie;)
      Dziękuję Mar:)

      Usuń
  3. No swietny ten zestaw! Spodniczka super! Tez chce taka ! :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Outfit jak zwykle genialny, ale ja jak zwykle nie mogę sie napatrzyć na Twoje nogi... Wyglądasz fantastycznie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No, I didn't know the chicken shirt! Loved it, how cool, how creative, I never saw something like that! I loved your outfit very much, as usual! You look really beautiful! Hope you have a lovely week!
    DenisesPlanet.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz zjawiskowo:) zakochałam się w Twojej spódnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega kochana! koszula urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz w tym zestawie:* super kurtka i spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cała stylizacja trafiona w dziesiątkę! Ale okulary skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. So cool bombers and so nice denim skirt perfect casual style
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. cool outfit :)! I waiting my new post :)
    www.pembedunyamm.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie i jak zawsze mi się podoba ;) Uwielbiam takie koszule ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne połączenie kolorów, świetna spódnica. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta spódniczka powala na kolana :D cudowna jest! :) http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypominasz mi jakąs postac z bajki :D totalnie jak lalka

    OdpowiedzUsuń
  16. nice outfit babe... for me there new... you got a new follower...

    kisses

    www.moreeli.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz! Wszystko mi się tu podoba i razem i osobno! Pozdrawiam ( :

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw świetnie sie prezentuje :D bardzo podoba mi się kurtka ten kolor mega do mnie przemawia :D Super wyglądasz :P
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze potrafisz dobrać niebanalne okulary do całości! Bardzo mi się podoba Twoja propozycja :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. nie jest za odważnie, tylko pięknie. ;) najbardziej koszula mi się podoba, świetny ma wzór. :) a to połączenie jest bardzo fajne, spódnica ma ciekawy krój, a wysokie buty podkreślają Twoje nogi. :))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz:) w takim razie mogę w takim stroju spokojnie chodzić, bez obaw, że przesadziłam;)

      Usuń
  21. Kurczakowa koszula mnie rozbroiła:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurteczka jest absolutnie nieziemska- całość kobieca z rockowym pazurem. Wyglądasz cudnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Your fashion is life! ♥ Love how you finished the look with a great piece of jewelry & those boots!
    Looking fierce, my dear!

    Happy Tuesday!
    xoxo Suzy ( ˘ ³˘)♥
    THE KAWAII PLANET

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna jak zawsze ;> koszula mnie urzekła! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylówka! :))) Kurteczka wymiata, no i te okularyyy! Cudowne! <3
    Całuuuuję! :***

    OdpowiedzUsuń
  26. Te dżinsowe spódniczki są przecudne, a Twoja to już nas po prostu zachwyciła :) Piękna kurteczka :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Your shirt is so cute! I love your outfit! :) xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Great look! Sometimes favourites are the simplest pieces. Love that retro skirt. x/Madison
    http://fashiontalesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Stylish look! Cool boots!
    Have a good day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. Te okulary masz zabójcze, zresztą nogi też :) Uwielbiam printy w regularne wzory, a jak są to zwierzaczki to już miodzio :) Ojej! Też za chwilę wyskakuję na bloga w mojej kamelowej kurteczce ...
    Super te rzemieniowe dodatki :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. These over the knee boots are stunning and look great on you.
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpowiedzUsuń
  32. wow ta spódniczka jest cudowna - też chcę taką :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. I love this shirt, it's really cute, I really like chickens (I actually have a few chickens of my own haha.

    Rosy | Sparkles of Light Blog
    My Instagram | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  34. That outfit is so nice!!! I really need to invest in a denim skirt and a nice jacket!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna całość ! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chicken shirt is so original and cute! :) Love the whole look! You are so beautiful! :)

    fashionabejita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. bosko wyglądasz w tej spódniczce! *_*

    OdpowiedzUsuń
  38. fabulous denim skirt, love how you styled it.
    love the new look of your blog!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  39. cudnie wyglądasz!!!! i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, dear, you're the bomb! You look amazing! I have a similar skirt, can't wait to wear it again. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeansowe spódniczki zawsze kojarzyły mi się z kiczem, ale te modele z guzikami przez całą długość są cudowne!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. So stylish and trendy look!
    Have a nice day!
    Gil Zetbase

    OdpowiedzUsuń
  43. wow! perfect casual outfit!
    mary2be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana, jak ja Ci zazdroszczę tej figury aaaaa :O
    szczuplutkie, zgrabne nóżki, ta spodniczka taka malutka - już nie pamiętam, kiedy taki rozmiar nosiłam :P hhehe
    super kiecka i koszula <3
    świetnie wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się, koniecznie muszę sobie sprawić taką spódniczkę :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie można mieć ciągle nowych rzeczy XD

    OdpowiedzUsuń
  47. I oto widze fason spódnicy jeansowej jakiej poszukuję od dawna! Świetna :D pasuje Ci czerwona szminka :D

    OdpowiedzUsuń
  48. I have the same jacket 😊
    deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Właśnie taka spódniczka by mi się przydała<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń